Pages

Ads 468x60px

Saturday, February 5, 2011

Filminurk - The Social Network


Esimest korda, kui sellest filmist kuulsin (Facebook'i kaudu, no less), mõtlesin, et tegu mingi suvalise aliasega, mille feisbuuki fännid on enda lemmiklehele andnud. Ausalt öeldes, ega see ülal olev logo eriti suurt usku ei andnud. Näeb välja nagu...phh...Facebook...
Tegelikult ma olin pime. "The Social Network" on film, mis räägib sellest hästi kuulsast ning vägagi populaarsest saidist, millest kuuleme isegi raadio -ja telekareklaamides, kus kohalikud firmad, üritused, tooted jne. ütlevad "liitu ka meie fännilehega" Loomulikult räägin ma Facebookist. Ning jah, see on film, mitte dokumentaal.


Sisu iseenesest on tegelikult üllatavalt huvitav. Ma olen olnud küll teadlik härra Zuckerbergist, kes suutis tont-teab-mis vanusel välja aretada theFacebooki, mis edasi arenes välja lihtsalt Facebookiks ning millest kasvas praktiliselt üleöö Ameerika üks suurimaid saite. Kuid mida ma pole varem varem teadnud, on need sündmused, mis juhtusid selleks, et Facebook oleks see, mis ta täna on. "The Social Network" laob suhteliselt selge pildi vaataja ette, mismoodi see mitmemiljardine firma loodi.
Õigemini... see film laoks* selge pildi, kui see oleks tõene. Mida see pole. Tegelikult on see film hoopis väikese tõeterakesega, kuid siiski, suur osa filmi dialoogidest ja tegevusest on välja möeldud. Aga siiski, vaatamata kõigele, good stuff! Ja ilmselgelt see peab olema good stuff, kuna muidu see poleks saanud just hiljuti Golden Globe auhinnajagamistel 4 auhinda. Likelikelike!

"The Facebook Brothers" (asiaat pole seotud) kohtuvad Justin Timberlake'ga. Tegelikult ka.

No comments:

Post a Comment