Pages

Ads 468x60px

Monday, February 21, 2011

Rabaspecial - Pendulum

Jah.
Ma oskan ka elektroonilist muusikat hinnata.
Viimaste päevade jooksul on uuesti peale tulnud Pendulumi maania, mis viimati nakatas mu muusikasoone ligikaudu 5-6 aastat tagasi. Ja tavaliselt, kui ta tuleb, siis tuleb hurraaga.
Tegelikult leidsin selle bändi uuesti tänu sellele, sest rada7's kuulutati, et Pendulum on üks Rabarocki peaesinejatest, mis üllatas mind, kuna viimane kord kui ma kuulasin seda, siis oli ta DNB? Aga ei, kas nad arenesid nende aastatega niipalju, või olin ma pime koguaeg, ei tea, aga Pendulum on hoopis elektrooniline rokk, ning tuleb tõdeda, vaadates Youtube videosid, on tegemist ka väga kõva live bändiga. Vaatab, kui nii edasi läheb, satun ka mina Rabarockile see aasta.
Siinkohal lõpetuseks väike trailer, äkki saate aru millest räägin.




No comments:

Post a Comment