Pages

Ads 468x60px

Friday, March 8, 2013

Uuest väljanägemisest

Tere! Ilusat reede õhtut ja head naistepäeva kõikidele õrnema sugupoole esindajatele! Kuna elu on liiga lühike, et passida reede õhtul kodus arvuti taga, siis just see on see, mida ma praegu teen. Olen isegi hämmingus, et jõudsin blogiga nokitseda, kuna viimased päevad on olnud lihtsalt nõnda, et kunagi ei tea, mis järgmisena tuleb. Aga seda ainult heas mõttes, no worries.
Igatahes - tegin selle triki ära ja muutsin oma blogi kujundust natuke. Oleks mul rohkem aega (ja viitsimist), siis ma oleks käppa proovinud ja teinud täitsa oma kujunduse aga kahjuks pidin leppima sellega, mis internetiavarused mul pakkusid. Üks hea lehekülg pakkus vingeid blogikujundusi ja sealtsamast leidsin ka selle, mis nüüd seda lehte kaunistab. Loodan, et teile meeldib. 


Vanade aegade meenutuseks


Nagu näha, on natuke sarnasusi alles jäänud - enamjaolt värvilahendusega. See on seotud lihtsalt sellega, et minu arvates on musta-punase-valge kombinatsioon kõige parem üldse... Aga see selleks. Kellel ideid, ettepanekuid ja/või arvamusi uue kujunduse või üleüldise sisu kohta, andke märku kommentaarides. Loodan järgmise artikliga homme tegelema hakata. Millest teema tuleb? Väike vihje on videos, mis seda posti lõpetama jääb. Ciao.

V.


No comments:

Post a Comment