Pages

Ads 468x60px

Sunday, March 3, 2013

Kuhu küll kõik blogid jäid...

Tere, kallid sõbrad/tuttavad ja muud karvased! Kui hakata vaatama, millal viimane postitus siia blogi sai tehtud ja vaadata praegust kuupäeva, siis ikka paneb mõtlema, miks on leheküljel aasta ja peaaegu kaks kuud asetsenud täielik tühjus...  What has happened?
Ma räägin praegu külastaja vaatenurga alt... ise tean väga hästi, miks on blogi aktiivsus oru põhjas. Põhjus: muud tegutsemised, hobid ja koolid olid löönud graafiku nii umbe ja kui loomulikult enda laiskus ka natuke juurde lisada siis ongi voila, blogi välja surnud. Vahepeal isegi unustasin ära mingil hetkel, et sellega tegelesin. Häbi on, aga ei tunne.
Nüüd on natuke teised lood. Kuna kooliaeg on läbi ja liberaalse inimese elu veelgi liberaalsemas riigis on alanud, siis olen ka natuke enese avastamist teinud ja hakanud uuesti peas läbi töötlema vanu ideid ja mõtteid, mis on poolikuks jäänud ja mille võiks ellu äratada; praegusel hetkel käib jutt Meedia Maania kui aktiivse lehekülje taastamisest. Niisiis on mul plaan teha natuke n.ö. ilukuuri - muuta üleüldist blogi formaati (kontseptsiooni ja disaini) ja temaatikat. Rohkem üritaks nüüdsest rõhku panna muusikateemadele, sest isegi kui ma pole ühtegi arvamus-või arvustusartiklit avaldanud rohkem kui aasta, on sellegipoolest ajurakkudes küll meeletu töötlus käinud - olgu siis jututeemaks kodu- või välismaa artistid ja/või nende tegemised. Loomulikult on plaanis ka filmidest ja muudest aktuaalsetest teemadest rääkida, kuid põhiplaanil tahaks hoida muusikat. 


Meedia Maania ühel pildil kokkuvõetuna

Lõpetuseks peaksin mainima veel seda ka, et kes on Facebookis juhuslikult ühte minu haldatud lehekülge, Saaremaa Alternatiivkultuuri Keskust, külastanud ja lugenud, et ka sinna on uusi artikleid juurde tulemas, siis ma ei saa seda nii väga lubada kuna Saaremaal ei toimu praegu mitte midagi. Muidugi on erandeid, kuna Grete Paia oli Eesti Laulul teise koha saanud ja terve seltskond saarlasi (Teele Viira ja co.) olid kõik samas finaalis kogu oma saare auga. See selleks, tegelikult see siinset elu ikka ei mõjuta nii väga. 
Igatahes, mul on hea meel, et saan jagada enda kirjutisi jälle teiega ja üritan selle nädala esimeseks pooleks enda visuaalse poole ümberkorraldamisega ühelepoole saada - teisel nädalapoolel panen esimese artikli üles, nii et olge kuulderaadiuses. Samuti - kõik, mis siin lehel kirjutan, on ainult enda hobiks, nii et ma oleksin supertänulik kui jagaksite seda lehekülge Facebookis, Twitteris ja kusiganes suhtlusvõrkudes. Omakasu mul siin ei ole, vaid ainult soov, et artiklid jõuaksid nii paljude inimesteni, kui vähegi võimalik. Olge mõnusad!

V.


Pisike teaser sellest, mis on tulemas



No comments:

Post a Comment